Profiteer van -30% extra in de sale!* Jouw code: SALE30
0
0

Service

Help/FAQ

Bestelling-verzending

  1. Is er een bestellimiet?

    Ja, er is een algemene bestellimiet van max. € 700.
    Alle artikelen worden alleen aanvaard tegen normaal gangbare hoeveelheden.

  2. Kunnen de producten die ik heb gekozen altijd geleverd worden?

    Normaliter toont de TOM TAILOR webshop alleen de artikelen die ook daadwerkelijk beschikbaar zijn. Hoewel onze product database zeer snel wordt bijgewerkt, kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat een artikel reeds is uitverkocht op het moment dat u uw bestelling verstuurt.
    In het geval dat meerdere personen tegelijkertijd een artikel bestellen, dat nog maar één keer beschikbaar is, kan er helaas pas na het verwerken van uw bestelling worden vastgesteld of het artikel van uw keuze nog kan worden geleverd. Als een bestelling wegens een uitverkoop niet kan worden uitgevoerd, zullen we u dit zo snel mogelijk laten weten.
    Bovendien neemt de waarschijnlijkheid dat een afgeprijsd artikel uitverkocht is toe, naarmate de periode tussen het vullen van het winkelwagentje en "bestelling versturen" langer is. Zodra wij uw bestelling in het magazijn verwerken, ontvangt u van ons per e-mail definitieve en betrouwbare informatie omtrent uw bestelling.

  3. Zijn uitverkochte artikelen op een later tijdstip weer leverbaar?

    Helaas kunnen we geen informatie verstrekken over toekomstige levering van afzonderlijke artikelen.
    Richt u tot het getoonde voorraadoverzicht op de artikelpagina's – zodra een maat-/kleurencombinatie op voorraad is, wordt deze hier direct getoond.
    Het kan daarom altijd de moeite waard zijn om in onze webshop naar het artikel van uw voorkeur te zoeken..

  4. Hoe vind ik het snelst afgeprijsde artikelen?

    Door te klikken op de button "SALE" in de bovenste navigatiebalk, krijgt u een compleet overzicht van alle afgeprijsde artikelen die verkrijgbaar zijn in de TOM TAILOR webshop.
    Onze newsletter informeert u ook over alle actuele kortingen. Door het invoeren van uw e-mailadres in het veld op de startpagina en door vervolgens op "verzenden" te klikken, kunt u zich gratis en vrijblijvend abonneren op onze newsletter.

  5. Waarom kunnen er binnen een land verschillende prijsverlagingen voorkomen tussen de TOM TAILOR webshop en de stationaire TOM TAILOR stores?

    Voor een bestelling geldt telkens de vermelde prijs van de bestelling op het tijdstip van bestellen. Daarom hebben prijswijzigingen achteraf (hetzij permanente of tijdelijke kortingen, zoals sale- of kortingsacties) in onze TOM TAILOR webshop geen invloed op reeds geplaatste bestellingen. Hou er rekening mee dat we in dergelijke gevallen geen prijsverlaging kunnen toestaan.

  6. Prijswijzigingen na afgeronde bestellingen

    Voor een bestelling geldt telkens de vermelde prijs van de bestelling op het tijdstip van bestellen. Daarom hebben prijswijzigingen achteraf (hetzij permanente of tijdelijke kortingen, zoals sale- of kortingsacties) in onze TOM TAILOR webshop geen invloed op reeds geplaatste bestellingen. Hou er rekening mee dat we in dergelijke gevallen geen prijsverlaging kunnen toestaan.

  7. Gebruik van waardebonnen

    Er bestaan verschillende soorten waardebonnen, die u als betaalmiddel voor uw bestellingen in de webshop kunt gebruiken. Dit kunnen standaard cadeaubonnen zijn die u op elk gewenst moment in de webshop kunt aankopen en inwisselen. Maar het kunnen ook promotionele vouchers zijn, die we verspreiden in het kader van marketingcampagnes, zoals wedstrijden enz. Hou er rekening mee dat niet alle soorten waardebonnen of promotiecodes ingewisseld kunnen worden voor alle artikelen in de webshop. Bij de betreffende actie kunt u lezen welke waardebon u waarvoor kunt inwisselen. De vouchers worden beheerd in uw klantaccount (zie klantaccount).

  8. Hoe kan ik mijn bestelling achteraf wijzigen?

    Helaas is het niet mogelijk om uw bestelling achteraf te wijzigen. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice. We zullen dan een alternatieve oplossing voor u proberen te vinden.

  9. Hoe ervaar ik het snelst welke artikelen nieuw zijn in de webshop van TOM TAILOR?

    U kunt een compleet overzicht krijgen van alle nieuwe artikelen via de button "Nieuw", die u bovenaan de navigatiebalk kunt vinden. Met onze e-mail newsletter houden we u vrijblijvend en gratis op de hoogte van de actueelste aanbiedingen en bijzondere highlights. Door simpelweg uw e-mailadres in te voeren en op "Verzenden" te klikken, kunt u zich gratis en vrijblijvend abonneren op onze newsletter.

  10. Hoe vind ik TOM TAILOR artikelen in mijn buurt?

    Met de StoreFinder kunt u de dichtstbijzijnde TOM TAILOR store vinden. Selecteer de gewenste collectie en voer uw postcode in het desbetreffende veld in en klik op de button "Zoeken".

  11. Hoe vind ik mijn gewenste artikel?

    In de bovenste menubalk kunt onze verschillende lijnen vinden, zoals: DAMES, HEREN; KINDEREN, Denim Female, Denim Male, schoenen & accessoires, TOM TAILOR HOME.
    Als u op een van de genoemde categorieën klikt, verschijnen alle gerelateerde artikelgroepen onder elkaar. Door nogmaals op de artikelgroep te klikken, krijgt u een compleet overzicht van alle beschikbare artikelen. Hier kunt u vervolgens doelgericht een artikel selecteren en een grotere weergave met alle relevante informatie krijgen. Hou er a.u.b. rekening mee dat we niet het volledige TOM TAILOR assortiment in onze webshop kunnen aanbieden. Als u bij ons een artikel, kleur of maat niet kunt vinden, hebt u de mogelijkheid om via de StoreFinder een TOM TAILOR store in uw buurt te kunnen vinden. Misschien vind u daar wel uw gewenste artikel.

  12. Hoe hoog zijn de verzendkosten?

    TOM TAILOR brengt voor elke bestelling verzendkosten in rekening ter hoogte van € 0,99. Retourzendingen zijn voor u nog steeds gratis.

  13. Worden bestellingen overal ter wereld afgeleverd?

    Om logistieke redenen kunnen wij bestellingen op dit moment alleen binnen Nederland leveren.

    Vermeld als besteladres altijd uw woonadres. Als u de bestelling bij een ander adres wilt laten bezorgen, kunt u dit tijdens het bestellen in de desbetreffende rubriek bij 'Leveradres' aangeven.Het is niet toegestaan een postbusadres in te vullen.

  14. Hoe lang is de levertijd?

    De levering wordt verzorgd door PostNL. De levering volgt in twee tot vier werkdagen na de bestelling. Bij een bestelling met vooruitbetaling, twee tot vier werkdagen nadat uw betaling bij ons is geboekt.

Retourneren

Wat moet ik doen als ik een artikel wil omruilen resp. retourneren?

Direct omruilen voor een vervangend artikel is momenteel helaas niet mogelijk. U kunt echter alle artikelen die u in de TOM TAILOR webshop hebt gekocht, kosteloos retourneren binnen 14 dagen na ontvangst onder aanduiding en vermelding van de reden voor retourneren.
Als u binnen deze periode gebruikmaakt van uw recht op ruilen of retourneren, komt de koopovereenkomst te vervallen. Om een ​​snelle verwerking te kunnen garanderen, verzoeken wij u om het artikel altijd te retourneren met het originele etiket en de originele verpakking inclusief het ingevulde retourformulier. Maak daarbij ook gebruik van de retoursticker.

Wilt u uw pakket retourneren?

U kunt alle artikelen die u in de E-shop van TOM TAILOR koopt binnen 14 dagen na ontvangst gratis terugsturen. Gebruik hiervoor het bij de oorspronkelijke levering bijgesloten retourformulier. U kunt de te retourneren artikelen gewoon tijdens de reguliere openingstijden in alle filialen van PostNL afgeven.

Of stuur uw pakket op eigen kosten, naar het volgende adres:

TOM TAILOR E-Commerce GmbH
c/o arvato distribution GmbH
Schleefstraße 266
44287 Dortmund
Duitsland

Gratis pakketten kunnen niet worden geaccepteerd.

Houd er rekening mee dat de geleverde goederen alleen gebruikt mogen worden voor testdoeleinden - vergelijkbaar met montage in een winkel. In geval van verslechtering van de kwaliteit van de goederen door verder gebruik, behouden wij ons het recht voor om schadevergoeding te eisen.

Indien u reeds betaald heeft voor de geretourneerde goederen, zullen wij het bedrag onmiddellijk terugstorten op de rekening waarop wij uw betaling hebben ontvangen. Indien u uw factuur nog niet betaald heeft, kunt u het factuurbedrag uiteraard verminderen met de geretourneerde artikelen. Als u bij levering contant betaalt, kan de terugbetaling enkele dagen langer duren, omdat de betaling van het door de postbode bij u ingevorderde bedrag van tevoren moet worden afgewacht.

De te ruilen goederen moeten opnieuw worden besteld.

Het is helaas niet mogelijk om de gekochte goederen in de TOM TAILOR online shop te ruilen in de stationaire detailhandel. Ook artikelen die in de detailhandel worden gekocht, kunnen niet worden geruild of geklaagd in de online shop.

Betaalmogelijkheden

Welke betaalmogelijkheden bieden wij aan?

Betaling kan gebeuren via factuur, creditcard of Paypal. In individuele gevallen behoudt TOM TAILOR zich het recht voor om bepaalde betaalmiddelen uit te sluiten. Helaas kunnen wij het versturen van contant geld of cheques niet accepteren, in geval van verlies sluiten wij aansprakelijkheid uit. In het kader van de kredietcontrole kunnen gegevens worden uitgewisseld met de volgende dienstverleners:

Experian Nederland BV
Kantoorgebouw ’t Schip’
Verheeskade 25
NL-2521 BE Den Haag

Alle persoonlijke gegevens worden strikt vertrouwelijk behandeld.

Betaling per factuur:

TOM TAILOR biedt - uitgaande van een geslaagde creditcheck in het bestelproces - handige betaling per factuur. Om u in staat te stellen de bestelde goederen grondig te controleren TOM TAILOR geeft u een betalingstermijn van 14 dagen vanaf ontvangst van de goederen. Als u onderdelen van de levering retourneert, kunt u de factuur direct verlagen. Als u achterstallig bent met uw betalingen, behouden wij ons het recht voor om aanmaningskosten in rekening te brengen. Indien u geen gebruik maakt van onze voorgedrukte overschrijvingsbon en u toch een vlotte betaling wilt garanderen, gelieve dan bij elke overschrijving het door ons opgegeven factuurnummer te vermelden.

Creditcard betalingen:

De TOM TAILOR Online-Shop accepteert momenteel Euro/Mastercard en Visa.
Als u per creditcard betaalt, bevestigt u de betaling om het weergegeven bedrag te reserveren voor 14 dagen op uw creditcard.
Wij willen onze klanten graag de volgende informatie geven bij het betalen met creditcard:
Als een creditcard wordt misbruikt door een onbevoegde persoon, kunt u een bezwaarschrift indienen bij uw creditcardmaatschappij. In geval van misbruik ontvangt u meestal een terugbetaling.

Betalingen door PayPal:

PayPal is de online betaalservice waarmee u veilig, eenvoudig en snel kunt betalen in online winkels - gratis.

Veilig: Uw bank- of creditcardgegevens worden alleen opgeslagen bij PayPal. Dit is de reden waarom ze niet bij elke online aankoop via internet worden doorgestuurd.

Eenvoudig: U betaalt met twee muisklikken.

Snel: PayPal betalingen komen snel binnen. Dan kan de verkoper de goederen direct verzenden en ontvangt u ze meestal eerder.

Schrijf u in en gebruik PayPal onmiddellijk:

  • Een PayPal-rekening openen bij https://www.paypal.com/nl
  • Koppel uw bankrekening of creditcard aan uw PayPal-account.
  • En dan kunt u met PayPal betalen

Contact

Wie kan ik contact opnemen als ik vragen heb over de TOM TAILOR online shop?

Als u vragen heeft over onze online shop, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice.:

Per E-Mail
E-Mail: e-shop@tom-tailor.nl

Per Telefoon & Fax

Telefoon:
010-7131853
Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur

Fax:
010-7131854

Per Post
TOM TAILOR E-Commerce GmbH
Postfach 1700
31817 Springe
Duitsland

De juridische informatie van de TOM TAILOR online outlet vindt u in de opdruk.
Heeft u algemene vragen over TOM TAILOR (banen, druk op etc.), neem dan contact met ons op het volgende adres:www.tom-tailor.com

Persoonlijk gedeelte

  1. Hoe kan ik registreren?
    U heeft altijd de mogelijkheid om een klantenaccount aan te maken in de TOM TAILOR Online-Shop. U kunt dit doen binnen het bestelproces of via het menupunt "Mijn TOM TAILOR", dat u op elke pagina van de online shop ter beschikking staat.
  2. Hoe kan ik inloggen?
    Er zijn twee mogelijkheden:
    U registreert zich via het menupunt "My TOM TAILOR", dat u op elke pagina van de online shop ter beschikking staat. U registreert zich binnen het bestelproces nadat u uw artikelen in het winkelwagentje hebt geplaatst en op de knop "Ga verder met afrekenen" klikt.
  3. Hoe kan ik uitloggen?

    Ga naar de menuknop „Mijn TOM TAILOR“. Je vindt deze op elke pagina van de online shop. Daar vind je links in de navigatielijst de menuknop “Afmelden”. Maar je kunt ook met de volgende link uitloggen: "https://www.tom-tailor.de/logout".

  4. Welke functies zijn beschikbaar in het klantenaccount?
    Er zijn verschillende functies voor u beschikbaar binnen de klantenrekening. Dus u kunt al uw bestellingen bekijken, de betaling van uw verzamelde geld op uw bankrekening regelen, uw verzend- en factuuradres wijzigen. U kunt er ook uw vouchers en bonuspunten beheren (zie Verzamelclub).
  5. Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat wilt u dat ik dat doe?
    Als u uw wachtwoord bent vergeten, kunt u onder "Mijn TOMTAILOR"een nieuw wachtwoord laten aanmaken en verzenden. Voer onder "Wachtwoord vergeten"het e-mailadres in dat u bij ons hebt gebruikt om zich te registreren.
  6. Wat is de TOM TAILOR Collectors Club?
    De TOM TAILOR online shop biedt alle klanten de mogelijkheid om deel te nemen aan ons eigen bonusprogramma. Als u ermee instemt om deel te nemen aan de Collectors Club, ontvangt u één bonuspunt op elke aankoop voor een totaal van €15 in de verkoop. Zodra u 14 bonuspunten heeft ingezameld, ontvangt u automatisch een bon van 7 € van ons. U kunt deze inwisselen bij uw volgende. U krijgt op elk moment een overzicht van de bonuspunten die u tot nu toe in uw klantenrekening heeft verzameld. Houd er rekening mee dat een uitbetaling van de 7 € voucher niet mogelijk is.

Technische instellingen

  1. Optimale schermresolutie
  2. De TOM TAILOR online shop kan gebruikt worden met elke smartphone, tablet of PC. Ontwerp en lay-out worden automatisch aangepast aan het scherm van het gebruikte apparaat.

  3. Ondersteunde browsers
  4. Om een optimale functionaliteit te garanderen, raden we het gebruik van smartphones of tablets aan met Android 4.4 (Chrome Browser) en nieuwere en iPhones of iPads met iOS 9 en nieuwer met de Safari browser. Voor PC's raden we Internet Explorer aan vanaf versie 11 en Microsoft Edge voor Windows 10 en de huidige Firefox, Chrome en Safari browsers vanaf 10.11 voor Windows 10 en MacOS.

  5. Wat zijn cookies? En waar zijn ze voor nodig?
  6. Om producten in uw winkelwagen te kunnen plaatsen, mag de functie "cookies accepteren" niet worden gedeactiveerd.

    We maken gebruik van cookies om de frequentie, het gebruik van de site en de marketing te evalueren.

    Voor alle evaluaties gebruiken we cookiegegevens uitsluitend zonder enige verbinding met persoonlijke adresgegevens, dat wil zeggen volledig anoniem.

    Het gebruik van cookies is een gangbare praktijk op internet en verbetert de veiligheid van uw gegevens. Gemak voor de bezoeker door webpagina's op maat te maken zodat deze beter bij hem/haar passen. blik. De door ons op uw computer geschreven cookies blijven op uw computer staan. onbepaald Tijd en kan op elk moment door u verwijderd worden.
    Door de beveiligingsinstellingen in uw browser te wijzigen, kunt u de volgende instellingen voorkomen Het opslaan van cookies kan te allen tijde worden uitgeschakeld of vooraf worden verhinderd. rekest maar let wel op dat dan winkelen in de TOM TAILOR online shop niet meer mogelijk is.

Privacy/gegevensbescherming

  1. Wat doen we voor uw gegevensbeveiliging?
  2. De veiligheid van uw gegevens is voor ons uiterst belangrijk. Als klant in de TOM TAILOR Online-Shop kunt u uw aankoop vrij van angst maken. In het algemeen kunt u onze website bezoeken zonder persoonlijke gegevens achter te laten. Maar in de volgende gevallen hebben we uw gegevens nodig:

    • bij bestelling
    • met een nieuwsbriefabonnement

    De door u verstrekte informatie over uzelf of uw interesses wordt door ons alleen gebruikt om u de best mogelijke service en een aanbod op maat te bieden. Wij beschermen uw persoonlijke gegevens op elke denkbare manier:

    IN GEEN GEVAL ZULLEN WIJ UW GEGEVENS AAN DERDEN DOORGEVEN VOOR MARKETINGDOELEINDEN!

    De gegevens die nodig zijn voor de zakelijke transactie worden opgeslagen en aan ons of onze servicepartners doorgegeven in het kader van de orderverwerking. Alle persoonlijke gegevens worden strikt vertrouwelijk behandeld. Met het oog op kredietcontroles en toezicht op de kredietwaardigheid kunnen gegevens worden uitgewisseld met overeenkomstige ondernemingen.

    Als u toestemming hebt gegeven voor het gebruik van uw gegevens voor reclamedoeleinden door u te registreren voor onze gratis nieuwsbrief, kunt u uw gegevens te allen tijde voor dit doel blijven gebruiken door onze Klantenservice eenvoudigweg op de hoogte te stellen van onze Klantenservice. (E-Mail: e-shop@tom-tailor.nl) einde. Na ontvangst van uw bezwaar of herroeping zullen wij de gegevens waarop dit bezwaar of herroeping betrekking heeft niet onmiddellijk gebruiken en verwerken of verdere reclamemateriaal stopzetten.

  3. Hoe worden mijn persoonlijke gegevens beschermd bij het bestellen in de online shop?
  4. Alle persoonlijke gegevens worden versleuteld voordat ze uw PC verlaten en worden via internet verzonden. Hiervoor maakt TOM TAILOR gebruik van de herkende Secure Socket Layer (SSL) transmissie met AES 256-bit encryptie, de versleutelde informatie over uw bestelling, naam, adres of creditcard kan niet gelezen worden door buitenstaanders.

  5. Waarom moet ik mijn telefoonnummer en geboortedatum opgeven bij het bestellen?
  6. Wij gebruiken uw telefoonnummer om eventuele vragen over uw bestelling zo snel en eenvoudig mogelijk te beantwoorden.
    We hebben uw geboortedatum nodig om u duidelijk te onderscheiden van andere klanten - mogelijk met dezelfde naam.